Hilding Hotel Group

När Hilding Hotel Group sökte en kommunikationspartner såg vi till att de blev mer effektiva och strukturerade i sin interna och externa kommunikation, med hjälp av ett sammankopplat växelsystem med datainsamling.

"Tell gjorde – och gör – ett riktigt bra jobb. Vi är jättenöjda!"

Problem

“Vi hade nog fler behov än vad vi förstod när vi kontaktade Tell. Snarare än en produkt sökte vi en partner som kunde hjälpa oss att bli mer effektiva och strukturerade i hur vi jobbade med telefoni som är väldigt viktigt inom hotellbranschen.”

Lösning

“Lösningarna är många. Dels har vi ett sammankopplat växelsystem mellan alla hotell och så kan vi samla in data för att följa upp kundbeteendemönster. Tell gjorde – och gör – ett riktigt bra jobb. Vi är otroligt nöjda!”

Fler case

Små familjeföretag och stora företagsjättar. Vi är våra kunders IT-support oavsett kommunikationslösning.

Fler kundcase >

Fortlax

“Det började med att Tell guidade oss rätt i djungeln av mobilabonnemang och fixade en lösning som passade oss perfekt. Genom åren har vi sedan fått rätt växellösningar på plats – nu senast växeln Soluno BC för mobil. Vi har en långsiktig relation och Tell har varit en viktig del i vår tillväxt. De är proffsiga, serviceinriktade och duktiga på att ta hand om sina kunder. Många har kontaktat oss och velat bli vår kommunikationspartner, men vi behöver ingen annan. Vi är jättenöjda med Tell!”

Läs hela caset här >

ICA Porsön

“Lösningen blev Telavox, en mobil växellösning som Tell rekommenderade till oss. Det har funkat superbra och har gjort att vi har stärkt relationen till våra kunder. Vi kan känna oss trygga i att samtalen kommer fram till oss, och de tillfällen då vi inte har möjlighet att svara får kunderna ett tydligt röstmeddelande som förklarar att vi har mycket att göra just nu – en detalj som är viktig i servicesammanhang. Tell ger alltid bästa möjliga service, man får snabbt hjälp utan krångel vare sig man åker dit eller ringer. Det är möjligt att vi bygger på vår kommunikationslösning och då skulle vi definitivt kunna tänka oss att utöka samarbetet med Tell.”

Läs hela caset här >

IVAB

“Nu har vi en strategi för hur vi arbetar med IT-frågor och Tell finns alltid där som ett bollplank om det dyker upp några frågor. Tell är kunniga, tillmötesgående och ställer upp på ett mycket bra sätt.”

Läs hela caset här >

Lindroths Motor

“Lösningen blev Telia Touchpoint, en mobil växellösning till vilken man kan koppla på obegränsat med abonnemang. Tell var en klippa i uppstartsfasen då vi tillsammans ritade flödesscheman och gnuggade geniknölarna för att få ihop allt. Vi bollade upplägg fram och tillbaka, de presenterade smarta lösningar och skötte hela processen med Telia. Tell är lösningsorienterade, positiva och ger alltid snabb och bra återkoppling. Redan när de var vår leverantör av mobiler var jag imponerad av deras serviceanda och enkla sätt, så när vi jobbade fram denna större lösning kände jag mig trygg hela vägen.”

Läs hela caset här >

Plannja

“Tell implementerade en ny växellösning som uppfyllde alla våra behov och är dessutom våra rådgivare i frågor relaterade till telefoni. Tell är en viktig partner för oss.”

Läs hela caset här >

Fortlax

“Det började med att Tell guidade oss rätt i djungeln av mobilabonnemang och fixade en lösning som passade oss perfekt. Genom åren har vi sedan fått rätt växellösningar på plats – nu senast växeln Soluno BC för mobil. Vi har en långsiktig relation och Tell har varit en viktig del i vår tillväxt. De är proffsiga, serviceinriktade och duktiga på att ta hand om sina kunder. Många har kontaktat oss och velat bli vår kommunikationspartner, men vi behöver ingen annan. Vi är jättenöjda med Tell!”

Läs hela caset här >

ICA Porsön

“Lösningen blev Telavox, en mobil växellösning som Tell rekommenderade till oss. Det har funkat superbra och har gjort att vi har stärkt relationen till våra kunder. Vi kan känna oss trygga i att samtalen kommer fram till oss, och de tillfällen då vi inte har möjlighet att svara får kunderna ett tydligt röstmeddelande som förklarar att vi har mycket att göra just nu – en detalj som är viktig i servicesammanhang. Tell ger alltid bästa möjliga service, man får snabbt hjälp utan krångel vare sig man åker dit eller ringer. Det är möjligt att vi bygger på vår kommunikationslösning och då skulle vi definitivt kunna tänka oss att utöka samarbetet med Tell.”

Läs hela caset här >

IVAB

“Nu har vi en strategi för hur vi arbetar med IT-frågor och Tell finns alltid där som ett bollplank om det dyker upp några frågor. Tell är kunniga, tillmötesgående och ställer upp på ett mycket bra sätt.”

Läs hela caset här >

Lindroths Motor

“Lösningen blev Telia Touchpoint, en mobil växellösning till vilken man kan koppla på obegränsat med abonnemang. Tell var en klippa i uppstartsfasen då vi tillsammans ritade flödesscheman och gnuggade geniknölarna för att få ihop allt. Vi bollade upplägg fram och tillbaka, de presenterade smarta lösningar och skötte hela processen med Telia. Tell är lösningsorienterade, positiva och ger alltid snabb och bra återkoppling. Redan när de var vår leverantör av mobiler var jag imponerad av deras serviceanda och enkla sätt, så när vi jobbade fram denna större lösning kände jag mig trygg hela vägen.”

Läs hela caset här >

Plannja

“Tell implementerade en ny växellösning som uppfyllde alla våra behov och är dessutom våra rådgivare i frågor relaterade till telefoni. Tell är en viktig partner för oss.”

Läs hela caset här >

Fler kundcase >

Tell us your story!

Nog om oss – nu vill vi höra om dig. Hör av dig så pratar vi mer om hur vi kan hjälpa dig och din verksamhet att utvecklas med hjälp av IT och kommunikation.

Kontakta oss